CRM/SocialCRM

Prawidłowo wdrożony system CRM:

  • usprawnia pracę sprzedawców,
  • umożliwia szybkie wdrożenie nowej osoby na miejsce poprzedniej,
  • upraszcza kontrolę sprzedawców (raporty i wykresy),
  • pozwala zacieśniać relacje z najlepszymi klientami.

Wszystkie te korzyści przekładają się na jedną główną – większą sprzedaż.

Ponieważ to właśnie sprzedaż daje pożywienie całej firmie, sugerujemy wdrożenie CRM w następnej kolejności po podstawowym systemie komunikacji, współpracy i współdzielenia. Nie ma za małych lub za dużych firm na system CRM - korzystają z nich zarówno jednoosobowe działalności gospodarcze, jak i największe korporacje.

 

W zależności od sytuacji firmy, sugerujemy różne rozwiązania, które dadzą najlepsze efekty:

  • Jeśli firma związana jest z technologiami Microsoft (Outlook, Office 365, Exchange):
    • Jeśli miałby to być pierwszy system CRM, sugerujemy zacząć od sprawdzonych darmowych rozwiązań, które integrują się z kalendarzem, kontaktami i zadaniami programu Microsoft Outlook:
    • Jeśli miałby to być kolejny system CRM (większe wymagania i większa świadomość wyzwań), sugerujemy rozwiązanie firmy Microsoft – Dynamics CRM
  • Jeśli firma związana jest z technologią Google Apps, proponujemy w pierwszej kolejności rozważyć doinstalowanie systemu CRM ze sklepu Google Apps
  • Jeśli firma nie jest przywiązana do technologii Microsoft lub Google, warto rozważyć inne propozycje:
    • Salesforce – pierwszy system CRM w chmurze, posiada kilka wersji cenowych dla zespołów różnej wielkości
    • update.seven – system silnie integrujący się z portalami społecznościowymi (SocialCRM)
    • Singu CRM – system polskiego producenta – firmy Velis – atrakcyjny cenowo i z możliwością efektywnego rozwoju na pozostałe procesy w firmie

 

SocialCRM, to systemy CRM, które dodatkowo integrują się z mediami społecznościowymi (Facebook, Twitter, LinkedIn, fora internetowe). Integracja może się odbyć na dwóch różnych płaszczyznach:

  • Dział obsługi klienta automatycznie monitoruje Facebook, Twitter i fora internetowe za pośrednictwem CRM i bezpośrednio z tego systemu obsługuje zapytania
  • System CRM automatycznie uzupełnia informacje o klientach danymi pozyskanymi z LinkedIn

 

PROMOCJA: wdrożenie systemu Vtiger CRM za 2.000 PLN NETTO. W cenie:

  • konsultacje przedwdrożeniowe (4-6 h)
  • instalacja systemu na wskazanym serwerze
  • konfiguracja systemu zgodna z konsultacjami
  • Szkolenie dla pracowników (4-6 h)

 

Bezpłatne wersje testowe:

  • Microsoft Dynamics CRM – 25 licencji na 30 dni. Kliknij tu.
  • vTiger CRM – nielimitowana liczba licencji na 15 dni. Kliknij tu.